Reacties

Oranjeloop Sleeuwijk 2015 — 2 reacties

  1. Super bedankt voor het maken van de foto’s. Voor mij zijn ze waardevol als een mooie herinnering aan een leuke loop! Bedankt!

  2. Zo zie je maar voor sfeer kom ik juist naar Brabant,plezier is met de jaren toch een stuk minder in het ARCircuit maar dat zal wel heel persoonlijk zijn.
    Niettemin een hele mooie reportage in beeld gebracht.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>